Gæsterne jubler: Fem stjerner til Hotel Fårup
Foto: Fårup Sommerland
Indtagende ser det ud, Hotel Fårup, og de første tre måneders gæster har også været begejstrede for at bo der, hvis man skal tro anmeldelserne.
Fårup Sommerlands nye hotel får fem stjerner ud af fem mulige på TripAdvisor
Bare tre måneder har Hotel Fårup været til i denne verden, men det røde hotel i et hjørne af Fårup Sommerland har tilsyneladende allerede taget sine gæster med storm. De har i hvert fald kvitteret for opholdet med fem stjerner ud af fem mulige på TripAdvisor, hvor brugere kan anmelde rejsemål og hoteller.
56 anmeldelser er løbet ind om hotellet, og modtagelsen har indtil nu været overvældende, konstaterer Fårup Sommerlands administrerende direktør, Søren Kragelund.
- Det er med en vis stolthed, vi kan konstatere, at vi opnår fem ud af fem mulige ”stjerner” på TripAdvisor. Vi har fra byggeriets start naturligvis været fokuseret på, at Hotel Fårup skulle blive et eminent hotel, hvor service og faciliteter lever op til den standard, vores gæster ellers er vant til i Fårup Sommerland. Men som med alt andet nyt har vi naturligvis været spændte på modtagelsen i opstartsfasen. Derfor er det også ekstra glædeligt, at vi oplever, at gæsterne synes om vores nye resort-koncept, siger Søren Kragelund.
En af de mange rosende anmeldelser, der er tikket ind på TripAdvisor, roser især personalets indsats på Hotel Fårup, kan man læse:
- Jeg har kun rosende ord - lige fra vi kom. Engagererede, servicemindede unge mennesker og et lækkert nyt hotel, hvor særligt børnene hyggede sig med personalet. Jeg vil gerne anbefale alle at besøge Hotel Fårup, skriver anmelderen.
Flere gode grunde til at besøge Hotel Fårup kan man selv finde på www.tripadvisor.com.